Rozszerzona Opieka Serwisowa to program przedłużenia standardowej gwarancji na zakupiony sprzęt fotograficzny nawet do 5 lat od daty zakupu. ROS pozwala na bezpłatne naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie, realizowane zgodnie z zapisami zawartymi w ramach karty gwarancyjnej firmy Canon oraz Sony nawet po zakończeniu standardowej gwarancji.

Boisz się drogich napraw po zakończeniu okresu gwarancji? Rozszerzenie gwarancji jest odpowiedzią na Twoje obawy. Nie czekaj aż Twój sprzęt się popsuje. Już teraz sprawdź poszczególne pakiety dla swojego sprzętu fotograficznego!


ROS dla Klientów firmy Canon

Rozszerzona Opieka Serwisowa (ROS) jest specjalną usługą dającą możliwości przedłużenia standardowej gwarancji na zakupiony sprzęt wybranych modeli firmy Canon.

Gwarancję producenta (EWS) można wydłużyć do 3 lat wykupując Rozszerzoną Opiekę Serwisową (ROS).

1 rok
gwarancja producenta EWS
3 lata
Rozszerzona Opieka Serwisowa ROS
wykup ROS
do 180 dni

Przedłużenie standardowej gwarancji można wykupić do 180 dni od daty zakupu sprzętu.

Podczas całego okresu trwania przedłużonej gwarancji, Klient ma możliwości nieodpłatnej naprawy wszelkich usterek nie powstałych z winy użytkownika w autoryzowanym serwisie Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.

SERWIS EXTRA dla Klientów firmy Sony

Serwis Extra oraz Serwis Extra Plus są specjalnymi usługami dającymi możliwość przedłużenia standardowej gwarancji jak również zmiany jej zakresu na zakupiony sprzęt wybranych modeli firmy Sony.

Gwarancję producenta można wydłużyć do 3, 4 a nawet 5 lat wykupując Serwis Extra/Serwis Extra Plus.

2 lata
gwarancja producenta
3 lata
Serwis Extra Plus
4 lata
5 lat
Serwis Extra
 
wykup SE
do 360 dni
Podczas całego okresu trwania przedłużonej gwarancji, Klient ma możliwości nieodpłatnej naprawy na wszelkie usterki niepowstałe z winy użytkownika w autoryzowanym serwisie firmy Sony, a w przypadku usługi Serwis Extra Plus również uszkodzeń mechanicznych.

Jak wykupić usługę rozszerzenia gwarancji

Rozszerzoną Opiekę Serwisową i Serwis Extra / Serwis Extra Plus można wykupić  online. Do wykupienia usługi wystarczy:

  • odszukać model sprzętu dla jakich chcesz rozszerzyć gwarancję w zakładce WYKUP
  • podać numer seryjny Twojego sprzętu oraz datę zakupu z paragonu lub faktury VAT
  • zarejestrować się
  • opłacić zakupioną usługę

Rozszerzoną Opiekę Serwisową i Serwis Extra / Serwis Extra Plus można również wykupić bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Fotograficznym CSI Foto i Video, przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.

mape i szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce KONTAKT


Jak dostarczyć uszkodzony sprzęt objęty rozszerzoną gwarancją ROS lub Serwis Extra / Serwis Extra Plus

Do naprawy sprzętu w ramach Rozszerzonej Opieki Serwisowej (ROS) są wymagane:

oryginał karty gwarancyjnej EWS oraz dokument zakupu

Do naprawy sprzętu w ramach Serwisu Extra / Serwisu Extra Plus są wymagane:

oryginał karty gwarancyjnej Sony, dokument zakupu oraz kartę Serwisu Extra/Serwisu Extra Plus

PAMIĘTAJ!
BRAK WYŻEJ WYMIENIONYCH DOKUMENTÓW UNIEMOŻLIWI NAPRAWĘ.

Uszkodzony sprzęt możesz dostarczyć:

Osobiście

przynosząc do autoryzowanego serwisu wykonującego naprawy w ramach usługi:

CENTRUM SERWISOWO INFORMACYJNE FOTO I VIDEO
ul. Żytnia 15, Warszawa
tel. (22) 379 20 90

mape i szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce KONTAKT

Przesyłką kurierską

Prosimy o wypełnienie i wydrukowanie formularza zgłoszenia, który jest w zakładce TWOJE KONTO przy każdej z wykupionych gwarancji (przycisk ODDAJ DO NAPRAWY).

Sprzęt prosimy zapakować w bezpieczne opakowanie transportowe (oryginalne pudełko lub sztywny karton z wypełnieniem).Prosimy o niedołączanie akcesoriów nie mających związku ze zgłaszaną usterką. Za takie akcesoria serwis nie bierze odpowiedzialności.

Przesyłkę zawierjącą wymagane dokumety oraz wypełniony formularz zgłoszenia, prosimy wysłać firmą kurierska UPS wypełniając list przewozowy w następujący sposób:

  • Rubryka 1: Nazwa i adres nadawcy
  • Rubryka 2: Numer Klienta, adres i numer telefonu odbiorcy
0RX710
Magda Berlicka
tel. 22 379 20 90
CSI Foto i Video
Żytnia 15, 01-014 Warszawa
  • Rubryka 3: Proszę zaznaczyć ODBIORCA
  • Rubryka 4: Proszę zaznaczyć EXPRESS SAVER
  • Rubryka 5: Proszę podać wagę przesyłki - do 5 kg dla aparatów i kamer
zobacz przykład

Proszę nie zaznaczać dodatkowych pól na liście. Zaznaczenie niestandardowych pól typu "EXPRESS PLUS", spowoduje automatyczne obciążenie Klienta kosztami wybranej usługi.

Koszt transportu w jedną stronę to 14,90 PLN brutto dla paczek o wadze do 5,00 kg. Koszt pobrania to 9,90 PLN brutto.

Kontakt do firmy kurierskiej UPS:
tel. (22) 534 00 00
www.ups.com.pl